Jag är Trött!

Jag är trött på att jag fortfarande har grejer kvar i skolan, en redovisning, ett seminarium, en hemteta och en salstenta inna jag får gå på mammaledighet helt och hållet.

Jag är trött på att ha halsbränna konstant

Jag är trött på att jag inte kan sova på nätterna för jag har ont

Jag är trött på att jag har så ont i bäckenet - antar att de är foglossningen som spökar

Jag är trött på att vi bor på 3e våningen och jag inte orkar ta mig upp längre för de gör så ont

Jag är trött på att försäkringskassan inte kan vara lite snabbare så jag vet när och hur mycket pengar jag får

Jag är trött på att jag haft konstant ont i ryggen mer eller mindre under hela graviditeten

Jag är trött på att folk säger " vilken lätt graviditet du haft, inga problem, inte gått upp en massa..."

Jag är trött på att jag inte ens orkar ställa mig och diska fast jag måste

Jag är trött på att tvätten borde tas hand om men även där säger kroppen ifrån

Jag är trött på att jag behöver plugga men jag orkar inte ta tag i det

Jag är trött på att vara trött!!!

Klagoinlägg till max, japp men just nu är jag bara jävligt trött på livet! Vill sova och vakna när bebis kommer! Längtar til tusen men just nu är jag jävligt trött på att vara gravid!


Kommentarer
malin säger:

Men allt är ju ändå värt det i slutändan.

2011-12-29 | 20:29:09
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com
Mamaizon säger:

Du får trösta dig med att det inte är för evigt <3

2011-12-29 | 22:54:03
Bloggadress: http://nattstad.se/mamaizon
Johanna säger:

Jag är också trött på att folk antar att man har en lätt graviditet pga att man inte är stor. Jag har haft 12v konstant illamående och gick ner 6 kg pga det . Nu har jag gått upp 2 kg efter att ha börjat äta som en normal människa igen. Fy usch, jag tänker ha en gravidfri paus före vi skaffar nästa!!! ;-)

2012-01-05 | 18:53:48
Bloggadress: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback