Julafton 2011


Gårdagen var otroligt skön, ingen stress alls, inga måsten! Det var Jag, Peter, min ena lillebror och mamma som firade tillsammans igår. Peter kom direkt från jobbet och då blev de julmiddag och sen glögg och godismys samt paketöppning.

Hann även med att vara lite tomteverkstad, slog in de julklappar till Freja och Albin som firade jul med sin pappa men som ska till mamma ikväll och fira!

Vi fick en massa fint, jag var supernöjd med alla julklappar jag gav bort och även lika glad för alla julklappar jag fick!


The - låda och en förpackning te.


Handkräm & Tvål som doftar gudomligt.
Sju sorters kakor, en av de bästa kokböcker som finns när de gäller bakning, har vuxit upp med den och nu har jag en egen!


Muffin & Cupcakes maker!

Fick även en stor rosa handduk som jag inte tog kort på!


Av min kära Sambo fick jag detta fina halsband med vårt datum på.
På baksidan går de att gravera Litens födelsedatum <3


Fick även Egoboost av min älskade sambo

Fick även lite grejer av lite vänner som jag slänger in nedan


Av Daniel och Pia fick vi detta vinställ och två flaskor rödvin, varav ett var alkoholfritt


Av Anders fick vi Vintillbehör :)


Och av Johan fick vi två Orrefors - Helena glas!

Är superglad för alla julklappar och än är inte våra julfirande klara, ska till Svärmor ikväll, min pappa imorgon och svärfar på tisdag!

Ska inviga min Muffinmaker här någon dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback