Julklappsinslagning!

Godmorgon!

Igårkväll blev de glöggmys och julklappsinslagning på hög nivå, så nu har Rolf ett viktigt uppdrag framför sig att vakta alla paketen. Hela golvet i vardagsrummet var (läs:är fortfarande) fullt med presentpapper, juladresser m.m. Vi passade även på att skriva ihop alla julkorten vi ska skicka iväg så de ska vi ta med idag och posta.



Hade hoppats på en liten Luciabebis igår (min syster åkte in igår) men han var envis och ville inte ut. Så hon är fortfarande uppe på förlossningen och nu hoppas jag att de startar snart!

Idag får vi se om de blir lite julklappsshopping, Peter har lite kvar att köpa, jag är helt klar. Blir kanske Julbord på Ikea i eftermiddag också om någon vill följa med ;)

Kommentarer
Emmy säger:

Hittade hit av en slump! Kul!

Visst är det skönt att vara klar med julklapparna! Dock är jag inte klar med att slå in alla klappar, måste ta tg i det ikväll då smabon kommer hem :-P Vad mysigt det såg ut i er prins säng :-) Inte långt kvar för dig/er nu!

2011-12-14 | 11:47:05
Bloggadress: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback