Kvällspyssel!

Fick ett litet infall när jag skulle göra köttbullarna och bjöd in Evelina och Patrik imorgon på jullunch. Tanken var att jag och sambon skulle julmysa lite men de är ju trevligt med sällskap för en ännu bättre julkänsla!

Slänger iväg en inbjudan till dem och de var genast på, slängde iväg ett sms till Peter där jag skrev att vi får besök imorgon till jullunchen. Hehe jag är så snäll som låter honom vara med och bestämma ;) Ne men han tyckte de lät jättemysigt. Så frågade han hur vi skulle lösa de med köttbullar och prinskorv (typ de enda vi inte har hemma redan) och då blev han glatt överraskad av att jag faktiskt stod med händerna fulla och gjorde köttbullar!

Så kl 13 imorgon blir de jullunch här hemma, supermysigt! Då får man nog upp julstämningen ännu mera! Ska fixa lite här hemma och om en stund kommer även receptet på mina köttbullar!


Kommentarer
bumbi säger:

Kommer så gärna så:D Både Patrik & jag blev glada för inbjudan! trodde vi inte skulle hinna se er & bebben innan jul :D Så en jul-lunch låter perfa!!! :D

2011-12-20 | 18:34:27
Bloggadress: http://knivesandpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback