Lite ny inredning!

Strax efter lunch åkte vi upp till BB och hälsade på Mathilda och lille Adrian, så söt! Han låg mest och sov hela tiden. Innan dess hann vi med lite shopping, köpte hem de där korgarna och nu är de fin fint i badrummet. Just nu är de en låda med hygienartiklar till bebis en till mitt smink och en till övriga hygienartiklar.

Blev toppen uppe på badrumsskåpet, nu är de snyggt istället för kaos som de var innan.

Vi fick även syn på en skitsnygg duk inne på jysk så den fick följa med oss hem.




Får stryka den lite så blir de toppen. Hela 80 kr fick vi betala för duken!

Nu ska de griljeras skinka och så ska jag rulla köttbullar. Vi tänkte ha minijulbord här hemma imorgon till lunch så täntke passa på att överraska älsklingen med hemgjorda köttbullar istället. Han är ju ändå på jobbet till 21 så något måste jag ju roa mig med!

Kommentarer
Caroline- Mamma till Wilda säger:

2011-12-21 | 17:53:13
Bloggadress: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Caroline- Mamma till Wilda säger:

riktigt snygga tavlor på sista bilden =)

2011-12-21 | 17:53:30
Bloggadress: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback