Lucia



Godmorgon!

Hoppas att allt är bra med er, med mig och bebis är de bra, lite trött bara. Fick inte ligga kvar i sängen en stund som jag tänkte för lilleman, han tyckte att jag skulle gå upp. Tror Peter tyckte de också för han lämnade lampan i hallen tänd och sovrumsdörren öppen när han hoppade in i duschen.

Så tvingade upp mig fixade kaffe & Te tills han kom ut ur duschen. Slog igång Luciatåget som visas på 2an och har de som bakgrundsmusik.

Skola 9.15 ska bli skitkul att träffa mina fina vänner igen men känns ju lagom skoj att börja en ny kurs idag, dock ha jag bara 3 schemalagda tillfällen innan jul + ett seminarium som hör till förra kursen som avslutades i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback