SNÖ! Kan ju säga att de kommit massor med ...

foto0198 (MMS)

SNÖ! Kan ju säga att de kommit massor med snö under natten och under tiden vi har vart här! Skulle komma 3 dm igår och jag tror att de kommit betydligt mer. Igår firade vi minijulafton och hade paketbyte, alla hade tagit med ett paket som kostade runt 50-lappen. Nu eller ja såfort vi får ut bilarna ska vi åka till Dollar Store och handla lite. Blev en snabbvisit där igår men då var vi stressade så idag kan vi ta de lugnt och gå och strosa! Idag går jag in i vecka 31 helt sjukt att tiden går sp fort. Har tagit magbild så jag lägger upp de på måndag tror jag för tog varken med mig datorn eller usb-kabeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback