19 December 2011

Godmorgon världen!

Snön ligger fortfarande kvar på marken, supersmysigt och de dalar ner små flingor hela tiden. Får hoppas att de är sandat så de inte är svinhalt, då jag måste korsa en nedfart och en uppfart till e-18 och där kan jag säga att i våras höll jag på att halka. Kanske ska ta en annan väg, lite längre men mindre hal. Får se hur de blir.

Två bilder från helgens julbak hos pappa.

Emmie och Pepparkakshuset , det rasade inte fast vi trodde de ett tag.


Finaste granen på länge :) Tyvärr hann vi inte pynta den.

Klockan 10 ska jag vara i skolan för att träffa min studiegrupp för att skriva ihop de sista på vårt grupparbete, de ska in 23 december men jag tror inte att någon vill göra de dagen innan julafton så fattar egentligen inte var lärarna tänker med heller men men, vi gör klart de idag så är de bara lämna in skiten.

Igår var jag med Pappa, hans Fru Berith, Emmie (lillasyster), Mathilda (lillasyster) och deras mamma Cicci i kyrkan för att kika på när Emmie spelade Årstiderna på orgel. Stackars Mathilda har åkt mellan bb och förlossningen sen i tisdags den 13e så nu fick hon komma hem lite och röra på sig för att få igång allting. Verkar som att de hände grejer i natt så ska slänga iväg ett sms om en stund och se om de går framåt :)
Hon fick även ett litet paket av mig och lillbebisen i magen som blir hennes lilla Adrians kusin. Två mössor fick han i lite sådär minijulklapp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback