Julklappsshopping!

Godmorgon mina kära!

Idag är jag ledig från praktiken, så sjukt skönt att ha en extra ledig dag. Anledningen till detta är att de är stängningsdag på skolan så jag klagar inte! Sambon är också ledig så de kunde inte bli bättre! Igår köpte vi ju en ny gran som ni såg i förra inlägget. Jag vill pynta den nu i alla fall med ljus får se om vi hinner med de i eftermiddag!



Vi hann även med en tur på Ikea där de blev lite julklappsshopping ;) En stor full kasse blev de i bara julklappar, köpte bara två girlanger till oss själva att ha i fönstret i köket! Blir skoj sen att slå in allting bara!! Vet någon som blir bortskämd i jul I alla fall!! (och ja jag kan skriva det här för den personen vet väl inte ens om att min blogg existerar) Tror faktiskt att jag är klar med Alla mina julklappar nu! Helt sjukt och December har inte börjat än! Har en liten kvar dock till ett julklappsbyte men alla andra är klara!

Ska väl hoppa in i duschen nu för kl 13.00 blir de lunch med Evelina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback