Svar till Sofi!

"grattis till din graviditet :) vad mysigt, önskar jag med kunde bli gravid snart. det verkar ta tid för mig,. hur lång tid försökte ni?"

Fick denna kommentar för ett tag sen och då användaren tyvärr inte lämnade mail eller bloggadress svarar jag såhär istället.

Svar:

Vi försökte faktiskt inte alls, vi hade planerat att vi skulle gifta oss 7 Juli 2012, kyrka och lokal m.m. var bokat. Men så började vi ana, eller rättare sagt Peter, jag var säker på att jag inte var gravid alls men mensen var sen, visste inte exakt vilken dag den skulle komma men hade ett hum och visste när senaste var så när de hade gått 2 veckor över tiden så köpte han test och så fick jag helt enkelt testa. Ville verkligen vara gravid men var helt säker på att de inte skulle vara ett plus alls. För tidigare under året har mensen vart sen några 2-3 dagar och då har jag hunnit testa innan och inte vart de.

Alltså, detta var inget vi planerade, jag käkade p-piller, hade inte vart sjuk innan eller så och jag hade då ätit dem i 5 år och inget hade strulat! ;)

Nu skiter vi i bröllopet, eller ja vi tar de när de kommer helt enkelt och så väntar vi vår lilla prins 18 Februari! <3

Vi hade planerat att vi skulle försöka efter bröllopet, så barn fanns med i planeringen dock ett år senare men är superlycklig och nu fokuserar vi 100% på vår lilla bebis och bröllopet tar vi sen!

Hoppas du fick svar på din fråga, lycka till och fråga gärna om de är något mer du undrar Sofi! =)


Kommentarer
Sanna mamma till skrutt o lillebror i magen ♥ säger:

Hihi vad mysigt, o vilken härlig överraskning. Lillebror var också en överraskning. Kom som en chock men total lycka var det:)

våra små prinsar! =)



tack för tipset om juicen, ska absolut prova den.



kram

2011-11-21 | 12:26:19
Bloggadress: http://susannahlundberg.blogg.se/
sofi säger:

tack för ditt svar :)

2011-11-24 | 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback