2011-10-13

Godmorgon!

Vaknade vid 8.30 idag och mådde piss, dunkande huvudvärk, täppt i näsan och kände mig allmänt liten och svag, uscha! Har en föreläsning kl 13 men tror att jag skippar den då jag mår dåligt och kan läsa de hemma istället. Mannen drog till gymmet så väntar på att han ska komma hem så vi kan beställa barnvagnen vi tänkt beställa ett tag.

Resten av dagen kommer spenderas i soffan och hinka te, de mest ansträngande jag eventuellt kommer göra är att springa ner till kiosken i huset bredvid och hämta ut en bok om jag inte har den turen att den kommer i brevlådan.

Nej nu blir de en kopp te!

Kommentarer
Tutorail säger:

kan du tänka dig starta eget?

2011-10-13 | 10:57:34
Bloggadress: http://tutorail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback