2011-10-25

Godmorgon!


I natt har jag sovit väldigt konstigt, somnade 23.30 typ, älsklingen kom hem och i säng strax efter 02 sen vaknade jag till strax innan 04 och även en gång strax innan 06 de skumma med de hela var att jag var ganska pigg vid 04 och 06 men när jag väl skulle upp vid 7 ville jag bara fortsätta sova.

Ska göra mig i ordning och kila till skolan strax har studiegruppsarbete på förmiddagen och sen föreläsning på eftermiddagen vet inte om jag gillar de upplägget eftersom vi tektiskt sett skulle kunna bli klara långt innan lunch och sen bara får sitta och vänta på föreläsningen som är på eftermiddagen. Får hoppas att grupparbetet går bra och att föreläsningen är vettig. Känns som att hälften som sägs handlar om de utbildningen ska handla om och resten är bara utfyllnad.

Dagens i-landsproblem är att jag inte vet om jag ska ta min halvfodrade skinnjacka, min varma vinterjacka eller en typ svart kappa jag knappt vet om jag kommer i längre. Nu är de kallt och ruggigt och antar att de är så när jag slutar också men frågan är om de är stekhett vid lunch.

Nej nu ska jag göra mig klar!

Kommentarer
emma säger:

Kikar in hos dig :)

2011-10-25 | 15:45:17
Bloggadress: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Malin säger:

haha japp 1 kilo från start, men i början av graviditeten gick jag ner några kilo, så har ju gått upp dem med, men från min startvikt har jag gått upp 1 kilo :) 1.5 var inte heller så mycket! :p

2011-10-25 | 22:23:19
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback