Äntligen fredag!

Godmorgon!

Sitter och käkar frukost, ska testa mitt nya te jag köpte igår, de står klart och ska bara svalna lite så. Ledig idag så jag har redan helg, känns underbart. Jag och älsklingen ska snart gå ut och ta en promenad i det iskalla vädret, slängde nyss ett öga på termometerns och såg att den stod på 1,6 grader. Blir nog ingen jöttelång promenad om jag får välja men jag ska hämta ut ett paket på vägen.


Hade tänkt ta de igår när jag kom hem från stan men min ena fotled sa stopp så då fick de bli en morgonpromenad idag och de kan jag ju inte klaga på. Om jag inte minns helt fel är de grejer till bebis i paketet, men de är alltid spännande när saker kommer på posten!

Måste säga att även fast de är lite kyligt ut så är hösten min absoluta favoritårstid! Vilken är din favorit? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback