Barnmorskan (v. 23+3 enl. bm)

Hejhej!

Nu är jag hemma från barnmorskan och har fått lite mat i magen. Hon tog blodprov (som jag väntat mig) ett rör denna gång bara tack och lov. Kollade järnvärde och blodsocker nivån, blodsocker nivån såg fin fin ut men järnvärdet var lägre än sist sp jag får börja knapra mina järntabletter. Ska ge dem ett försök iaf, testade dem i somras men mådde så dåligt av dem att jag inte vågade ta dem.

Sf-måttet: 20. Vilket var innanför kurvan vilket är toppen, var lite nojig men de var så fint så.
Hjärtljuden: 160. Hon sa att de kunde ta en stund innan man hittade dem men hon hitta direkt.
Viktökning sen inskrivning: +2kg

Så allt var fint och toppen med vår lilla bebis! Nästa gång vi skulle dit är hon tyvärr på semester så vi får träffa någon annan får hoppas¨på att hon är lika snäll ;)

Fick även med oss papper som ska skickas till försäkringskassan, ska ta och skicka dem imorgon tror jag så jag har gjort de och så fick vi papper från föamiljerätten också, lika bra att ringa och boka tid så snart som möjligt. Men de får Peter sköta så vi tar en tid som funkar med hans jobb så han slipper ta ledigt för bara de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback