Boken om dig! <3


Började fylla i "Boken om dig" idag. Har skrivit långt ifrån allt då vissa grejer vill jag att Peter är med på men saker som dagen jag plussade och exakt datum jag kände spark första gången tror jag knappt han minns ;)

Fyllde även i min sida av släktträdet och så får han skriva sin del :) Vill att hela boken skall bli fylld så de inte saknas punkter så lika bra att fylla i när man minns de.

Måste framkalla lite foton också, ska se till att göra de någon gång innan jul, lite kopior på Ultraljudsbilderna och lite foton på oss (har inga utskrivna foton på oss) måste ju ha i boken!!


Kommentarer
Rebecca - väntar bebis i november! säger:

Har också börjat fylla i den boken :) jättefin ju =)

2011-10-30 | 17:45:57
Bloggadress: http://rebeccatherese.blogg.se/
Hanna säger:

Jag älskar Go'bokens "boken om dig"! Mkt finare o elegantare än alla andra med Tummen o Bamse...;)

2011-11-01 | 13:00:07
Bloggadress: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback