Det kom ett paket med posten!

När jag kom hem från skolan möttes jag av detta paket som låg i trappen. Kändes jätteskönt att jag slapp gå upp till Coop och hämta de då min höft spökar lite, ena foten gör ont och ryggen är ganska paj efter en heldag i skolan.

Paketet innehöll följande:
Pippo – kan sättas upp som en trekant framför ditt barn. Här barnet ligger på mage på golvet och tittar på mönstren och spegeln – stärks nack- och ryggmuskulaturen. Korten kan sättas in i fickorna och ger barnet något nytt att titta på.
Floppy – kan hängas på sängen så att barnet kan se de spännande kontrasterna
Lek & lär tillsammans hittar du massor av lekar och aktiviteter som du kan göra tillsammans med barnet.
Titta här - pekbok
Barnet har också fått en handledsskallra och en velourboll som är enkel att greppa.

Känner att våran lilla bebis kommer bli riktigt bortskämd, då han redan fått massor med fint och han är inte här än. Men lite bortskämd ska man vara när man är liten ;)

Nu är hela vardagsrummet kaos, ena hörnet består av bebisgrejer, ska börja lägga allt på rätt plats, andra halvan består av resten av Gekås shoppingen samt lite grejer från förra bilen m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback