Gårdagens shopping

Igår var jag ju ner på stan och fikade med Jossan, tog en promenad ner på stan och hem, kändes rätt regält i höfterna efter de kan jag ju lugnt säga dock skönt med lite promenad.


Fick med mig en superskön och fin tröja hem från H&M, orkar inte lägga pengar på kläder nu när jag bara använder de under så kort tid men köpte denna i en större storlek så jag kan ha den nu, längre tid under graviditeten och såklart efteråt, koftor kan ju vara lite stora.

Hittade en annan supersnygg tröja också, kortare och inte polo men även den i rosa men den var kortare i modellen men de hade vart supersyggt med jeans, vilket jag inte använder längre :(


Kommentarer
Malin säger:

Annars finns det mammajeans på h&m som är snygga :)

2011-10-18 | 09:37:30
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback