Godmorgon!

Idag kommer min älskling hem igen, direkt efter barnmorskan drog han iväg till Tallin med två kompisar och jag stannade hemma pga att jag hade skola och lite sånt. Idag kommer han i alla fall och jag ska se till att städa köket innan han kommer i alla fall för de är kaos. Jag har ju knappt vart hemma sen han åkte, har vart i skolan och hos mamma mest. Sovit här dock.

Ikväll kommer mamma och mina småsyskon vi ska göra lite halloween middag som min lillasyster ville så blir väl spökpasta. Måste hitta svart pasta bara annars får vi lösa de på något annat sätt.

Nee bäst att sätta igång om 20 minuter är killarna i hamn i stockholm och så tar de ju inte mer än ca 1 timme innan de är i Västerås beroende på hur lång tid de tar att komma av båten!

Kommentarer
emma säger:

Allt är bra. hur äre själv? :)

2011-10-28 | 11:56:02
Bloggadress: http://lovestorybyemma.blogg.se/
emma säger:

Okej :) Tack detsamma du :) Hoppas du får en finfin helg. Kram

2011-10-28 | 12:06:13
Bloggadress: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback