GRAVID - en fyll-i-bok om 9 månaders väntan!

Då jag går in en ny vecka i dag är de dags att fylla i min Gravidbok jag köpt på Village. Köpte den redan innan vi gick ut med graviditeten så de är därför jag inte bloggat om den tidigare. Vet att boken finns på Åhlens och Village för 149:-/159:- 
Tips: Är du intresserad av att skriva själv i en sån här bok, köp den ganska tidigt i graviditeten, jag började skriva från vecka 10 tror jag för jag köpte den inte direkt. Annars kan man ju själv skriva varje vecka hur man mår på ett papper och sen fylla i de i boken!

Kommentarer
AnnaMalin säger:

Sv: Ja, den är ju så fin! Den är köpt utanför Göteborg, på Freeport. Men tror det finns sådana eller liknande både i div inredningsbutiker eller på nätet :-)

2011-10-08 | 15:35:57
Bloggadress: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback