Kärlek gör fan ont!

Har fått reda på att en av mina älskade vänner och hennes pojkvän ska separera. Livet är fan orättvist ibland, det är ett sånt par som man trodde skulle vara tillsammans för alltid och jag blir mörkrädd, rent ut sagt livrädd över detta.

Senast igår funderade jag på detta med att skaffa barn och separation (inget jag vill eller vi funderar på alls men man blir ju orolig ibland) och så drömmer jag att jag och Peter separerar, med bebis i magen och allt. Vaknar upp, tvingar mig till skolan och får veta vid lunchtid att detta har hänt! Faaan!

Du vet att jag alltid kommer finnas här för dig! <3


Kommentarer
Malin - Mamma till Nova säger:

Ja men precis! Såg att du hade hittat en hel del bra grejer där till bebis :) Det finns ju verkligen massor till barnfamiljer - superbra (:

2011-10-20 | 22:25:58
Bloggadress: http://maammamalin.blogg.se/
Helena säger:

kramar*

2011-10-21 | 08:09:03
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback