Mer död än levande...

Fyfan vilken natt alltså. Vi kom hem vid 21 igen och la oss ganska direkt, jag svarade på lite kommentarer på bloggen och sen stängde jag av och de tog väl max 30 minuter. Älsklingen somnade som en stock kl 22 och jag kunde inte somna, vred och vände på mig i all evighet.

Kollade på klockan 00. yeey, fortfarande vaken... samma procedur, vrida och vända, upp och kissa, nee inget funkar. In på Facebook i mobilen för att se om någon stackare är inne. Klagar över mitt liv och får lite kommentarer som jag kan svara på. Stänger ner facebook och bestämmer mig för att sova. Nehepp!

Sista gången jag kollar på klockan är den strax efter 02 skitkul ska upp 7.30 vet inte när jag somnade men där efter någon gång somnade jag. Nu är man vaken, eller ja levande Zombie skulle jag nog påstå att jag är.

Skitsur och alla (speciellt mamma) vet hur mitt morgonhumör är när jag sovit dåligt och för lite. Älsklingen fick 10 härliga timmar och jag fick max 5,5.

Men de är väl bara göra de bästa av dagen, ska  hem till mamma så ska nog tvinga Lillasyster att baka något, då blir jag på bättre humör. Nu dags för frukost och bättra på humöret lite!

Godmorgon förresten! Hoppas ni har sovit gott! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback