Kärlek!

Igår tog jag tag i två saker jag skjutit upp alldeles för länge. Bokade av kyrkan och lokalen vi hade bokat till de bröllop vi skulle haft nästa sommar. Kändes lite sorgligt att behöva göra de men vi bestämde oss väldigt fort efter att jag blev gravid att vi skulle skjuta på bröllopet. När de blir av vet vi inte men vi tar ett steg i taget.

Vi förlovade oss den 1 april 2011 och gick då ut med att vi skulle gifta oss, något vi då hållt hemligt 4 månader, vi var överlyckliga och planeringen kom igång ordentligt och jag hann till och med köpa min klänning.

21 Juni gjorde jag ett test då mensen var sen med ca 2 veckor och fick ett plus, jag var i chock, överlycklig, livrädd och alla känslor man kunde känna samtidigt. Aldrig upplevt den känslan någon gång i mitt liv och då är jag ändå förlovad med mannen i mitt liv och som sagt vi planerade bröllop.

Bröllopstidiningarna har bytts ut mot mammatidningar, bröllopsinköpen har bytts ut mot bebisshopping, men jag kan säga att jag är överlycklig över detta. Att något så oplanerat kan bli de bästa som hänt en. <3
Längtar tills vår lilla prins kommer till oss i mitten av februari!

21 Juni

13 september Vecka 18 (17+3)
Har aldrig känt den här kärleken tidigare i mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback