På jakt efter overall till liten!

Är på jakt efter en Overall till lillplutten, vi har redan köpt denna här nedanför men tyvärr kommer den nog vara för kall i mitten av februari den får vi kanske vänta med lite tills mitten av mars eller när vädergudarna tycker att de ska bli varmt igen.



Alltså behöver vi en varmare overall men vad ska man köpa för någon? Älskar de rutiga från H&M men de finns bara från storlek 68 skulle vilja ha storlek 56 eller max 62. Får kika nere i Ullared om vi hittar någon där får hoppas på de annars får jag ge mig ut på jakt här hemma igen. De från Lindex gillar jag faktiskt, men vill ha med färg tror jag :)

Kollaget kommer från min gamla blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback