Buzzadorkampanj - Nivea Deo Pure & Sensitive!

Fick hem ett paket från Buzzador för ett tag sen med Niveas nya deo, den är alkoholfri, innehåller inga färgämnen eller parabener. Jag har testat denna och jag älskar den! Deon är luktfri vilket betyder att du kan ha vilken parfym du vill och ändå använda denna deo. Den känns  knappt och den håller vad den lovar!

Att vara en buzzador:
I korta drag innebär de att du får testa nya produkter på marknaden och buzza (berätta vad du tycker för dina vänner) samt ge dem en testprodukt så de själva kan testa produkten.

Vill du bli en buzzador och testa de senaste på marknaden? De är helt gratis. Kommentera här eller maila mig på [email protected] märk mailet med "Buzzadorinbjudan" så skickar jag en inbjudan till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback