Dålig uppdatering jag vet....

Hej!

Jag vet att jag har vart kass på att uppdatera men jag hinner liksom inte med. Leon har börjat powernappa på dagarna, har man tur sover han en timme. Otur ca 30 minuter gärna i famnen. Nu vaknade han igen...

I veckan har vi pysslat ihop alla dopinbjudningar så nu är de utskickade. Glömde tyvärr ta kort på hur de såg ut :( Vi har fått hem vår tvättmaskin nu dock står den i hallen än sp länge. Leon har blivit 10 veckor och sover som en tonåring. 2 nätter med 7,5 timmars sammanhängande sömn, sen två nätter med 8,5 och inatt sov han 9,5. När han vaknar äter han lite somnar om och sover ca 3 timmar till. 10.30 kom vi upp ur sängen idag!

Jag sover mer nu än innan Leon föddes, trodde de skulle vara tvärtom.

Ska se om lilleman kan sitta i babysittern en stund så jag hinner duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback