En liten decemberhälsning.

Vad ska man göra? Just nu känner jag att mitt bloggsug är som bortblåst. Samtidigt vill jag inte lägga av helt, men jag kan inte starta datorn under dagarna för då kommer Leon som en liten gasell och vill trycka och ha sig. Får fundera lite på allt det här. Blir en massa nu under julen och sen för att inte tala om våren. Jag börjar skolan 21 Januari, lillprinsen börjar dagis 18 Februari och innan dess ska de firas jul. Har faktiskt bakat en massa gott gott. Ta bort mitt förra inlägg då de blev kaos från mobilen.
 
I år firar vi jul hos oss i vår nya lägenhet och istället för efterrätt kör vi på en godisbuffe istället. Jag har hunnit baka Mozartkulor, pepparkakstryfflar, saffranstryfflar, knäck, pepparkakskola, wienernougat och jag har en pepparkakstryffel-smet som står i kylen som jag tyvärr nog förlorat. Gick inte som jag tänkt mig där.
 
 
Köttbullar har jag rullat och de ligger i frysen och väntar på att ätas på julafton. Julskinkan står just nu i kylen på upptining och ska griljeras den 23e. Allt till julbordet är handlat och klart.
 
Idag blir min prins 10 månader, tänk vad galet fort tiden går. Börjar få galet mycket ångest inför skolan och hans dagisstart kan jag säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback