Nytt år, nya möjligheter!

Hej!
 
 
Ikväll ska de ny året firas in med god middag och trevligt sällskap! Leon ska självklart vara med ikväll också. Blir ju ingen hejdrumdramde suparfest här inte. Snarare en trevlig middag och kanske ett glas vin till maten. Jag tar nog bara ett glas bubbel vid 12-slaget. Har inget sug efter alkohål längre alls. Vill vara en pigg och glad mamma även dagen efter ;)
 
2013 kommer att bjuda på en hel del. Jag börjar skolan igen 21 Januari, Leon börjar på dagis och fyller 1, behöver jag säga att jag har ångest? Vi har precis flyttat till en alldeles underbar lägenhet. Men endel ska göras så de blir renovering av vardagsrummet garanterat. Då golvet är vitt, väggarna vita och våra möbler oturligt nog vita!
 
Vi kommer få uppleva mycket vad gäller Leons utveckling. Visst så händer de väl mest under de första året men tidigare har han ju vart en bebis nu är han ju ett liten barn, min lilla kille! Han kommer lära sig så mycket!

Vi ska åka till någon närliggande stad i vår och bo på hotell bara jag och Peter.  Vi firar 2 år som förlovade i April och i Juli firar vi vår 3-årsdag! Otroligt vad tiden går fort.
 

Vad sommaren i övrigt har att erbjuda får vi samma sak med hösten och vintern. Förutom att vi fortsätter med jobb. plugg och dagis såklart!
 
 

Kommentarer
Elin säger:

Gott nytt år :)

2012-12-31 | 16:37:10
Bloggadress: http://elinni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback