Så galet sugen på att baka lussekatter!

Jag älskar allt som har med julen att göra. Vill göra lussekatter men problemet är att vi kommer inte hinna äta upp dem innan de blir torra och tråkiga. Frysen har jag också testat men de blir aldrig bra då heller.

Får se om de blir nå lussebak i år eller om jag skiter i det. Ska göra en jäkla massa annat i alla fall. Vi firar jul hos oss i år så en hel del godis kommer göras från min sida. Samt en rolig testgrej på Julbordet men de får ni inte veta nu.
 
Är sugen på att baka pepparkaks-, glögg- och saffranstryffel bland annat. Aldrig gjort tryfflar förut så de kan bli spännande. Har två paket saffran här som ligger och väntar på mig :P
 
Vad brukar ni ha som "efterrätt" på julbordet? Eller ni ganska går loss på godisbordet? Tips tack!

Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas säger:

Vi brukar ha ett stort godisbord. Men i år ska vi nog göra mini-cupcakes :)

2012-12-04 | 05:42:09
Bloggadress: http://emelieschristmas.blogg.se
Fia säger:

Ris à la Malta :)

2012-12-04 | 07:41:14
Anonym säger:

skulle du lägga upp bilder på det där bröllopet ni ar på?:)

2012-12-13 | 10:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback