[1 dag till BF] 39 + 6

Godmorgon!

Fyfan vilken natt. Vaknat minst 1 gång i timmen tills Sambon gick upp vid 4 och då gick vi ändå och la oss vid 22. Hade ont, ont, ont! Fortfarande bara förvärkar och de var som värst när jag låg ner. Lätt att sova stående! Eller inte. När Sambon drog till jobbet vid 05.45 ungefär gick jag upp på toa, tog en macka, alvedon, värmde vetekudden. Slog igång barnkanalen i ca en kvart och sen snodde jag hans sida i sängen och somnade om tack och lov. Hans madrass är fastare än min så de var mycket skönare för ryggen. Slapp vakna efter de tills jag vaknade vid 9 och gick upp.

Idag är värkarna sådär de kommer och går och de börjar bli mer och mer intensiva och jag känner mer när de börjar och slutar till skillnad från "mensvärken" jag haft tidigare. Dock är de inte ens i närheten av regelbundna för 5 öre så jag tror fortfarande att de kommer ta ett tag innan lillen vill komma ut.

I eftermiddag hade jag två fikor inbokade men pallar bara en så bokade om den ena till på söndag. Känner att jag behöver vila lite efter den här natten och då blir två för mycket!

 

Måste passa på att gratta Malin och Dennis som fick en liten Stella igår. Grattis!


Kommentarer
Nicole säger:

Svar: Hahah förstår precis hur du menar! elefant beskriver nog perfekt hur man känner sig ibland ;p

åh va spännande! ja min bebbe kommer nog också bli lite solbränd året om.. hon kommer ju självklart bli ljusare än min pojkvän men lite färg borde hon ju få tycker man, kommer också va lite avis måste ja säga ;) haha!

2012-02-17 | 14:33:08
Bloggadress: http://nicoleangten.blogspot.com
malin säger:

Åh tack!! :) Grattis till eran lilla också! Kul att vi träffades en snabbis på bb :D

2012-02-19 | 17:47:56
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback