[11 dagar till BF] 38 + 3

Hejsan hoppsan!

Första natten på snart 3 veckor jag kunnat somna utan problem och fått längre sammanhängande sömnperioder. Även om jag vart uppe på toa så har de inte blivit varje timme. Känner mig lite utvilad men inte alls så mycket som jag önskade. Gångerna då jag vaknat har jag haft mer eller mindre konstant "mensvärk" härligt med förvärkar, dock känner jag inte exakt när de startar och när de slutar så de tar väl ett bra tag innan lilleman väljer att dyka upp.

Ska strax lägga mig och läsa de sista sidorna ur "Mig äger ingen" så jag kan skriva de allra sista på tentan så den kan lämnas in imorgon (inlämningen är på fredag men vill lämna så tidigt som möjligt) Är med andra ord ganska off idag. Ska även lyxa till de med ett bad här när jag läst de sista i boken tror jag.

Ska försöka uppdatera som vanligt så jag inte skrämmer er mer ;) Vet själv hur de är när man läser en blogg som har BF inom närmsta tiden, så kommer ingen uppdatering och då tror man direkt att bebisen kommit! Men jag lovar att så fort han är här kommer ni få veta. Om de så är en superkort uppdatering ;)


Kommentarer
Mickan (Gravid v. 33) säger:

Skönt att du kunnat sova lite bättre. Inte långt kvar tills din bebbe kommer nu. Så spännande! :D

Lycka till med tentaskrivandet!



Så spännande med lägenheten också. Hoppas ni får den om ni vill ha den. :)

2012-02-07 | 16:35:51
Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback