[15 dagar till BF] 37 + 6

Godmorgon!

Känner att jag börjar må bättre och bättre, tur de för jag har fortfarande lite att plugga. Hade de enbart vart en förkylning hade de gått men i och med huvudvärken har vart hemsk har jag inte kunnat sätta mig med näsan i böckerna. Ska ta tag i de i eftermiddag, förkylningen är allra värst på morgonen så de borde släppa lite snart.

Sitter och knaprar Halstabletter och dricker Hallonbladste, dock inte samtidigt. Under natten har jag haft en hel del förvärkar. Vet inte om de beror på te´t eller på något annat. Dock är just de te´t jag köpte jättegott, med smak av pepparmint så ska inte gå någon nöd på mig ;) Slipper alltså sitta och hälla i mig något som vissa tycker smakar hö!

Skulle behöva ta hand om lägenheten men kroppen är lite ur balans så sambon får ta köket när han kommer hem!

Hoppas ni får en toppendag!


Kommentarer
Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster säger:

i 37+6 fick jag Albin, har insett nu att det var riktig lyx att få 14 dagar före.. denna gång får ja vänta längre och snart har aldrig känts så långt bort.



krya på dig!!

2012-02-03 | 13:22:38
Bloggadress: http://nikital.blogg.se/
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster. säger:

Nu är de verkligen nära!! <3

2012-02-03 | 15:25:24
Bloggadress: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback