[16 dagar till BF] 37 + 5

Var lite hängig igår men jag vaknade imorse 05.45 och var helt död! Täppt, irriterad i halsen, bihålorna helt förstörda, huvudvärk och förvärkar på de. Härligt! Jag är INTE den som i vanliga fall klagar när jag är förkyld, aldrig men nu när jag är gravid också känns förkylningen 100 gånger värre än i vanliga fall. Får stå ut helt enkelt. Hoppas bara jag blir frisk innan bebis vill komma ut. Lyckades somna om och vaknade strax innan 9 imorse och då var huvudvärken borta i alla fall. Ringde min älskade sambo och tyckte att han skulle komma hem från jobbet och ta hand om mig idag. Lyckades inte flörta in mig! ;)



Nu ska jag fortsätta hänga i soffan, halsa te och hoppas på de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback