[17 dagar till BF] 37 + 4

Satte mig nyss och skrev mitt förlossningsbrev, har haft de i huvudet ett bra tag och de känns bra att ha de på papper. Min BM sa att de var skönt att ha allt nerskrivet. Till och med hon som är BM tyckte de var skönt att ha de nerskrivet, för man glömmer bort hälften och vill inte tänka på de mellan värkarna!



Har även slängt fram mer eller mindre allt som ska packas ner i BB- väskan i hallen. Hittade inte den väskan jag skulle ha när jag skrev att jag skulle packa så fick ta en annan. Nu är de fritt fram för bebis att komma!

Hade de inte vart så sjukt kallt ute idag hade jag tvingat ut mig på en liten promenad som lite hjälp på traven men minusgraderna såg inte så lockande ut.


Kommentarer
Mickan (Gravid v. 32) säger:

Skönt att ha lite saker ordnade. :) Ska nog också skriva ett förlossningsbrev. Kan nog vara bra.



Hur stor lägenhet har ni? Vet inte om jag frågat det... Vi trivs redan i vår nya. Den är verkligen superfräsch! Bilder kommer så småningom. :)

2012-02-01 | 19:01:32
Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback