[4 dagar till BF] 39 + 3

Ananasen vi köpte igår mådde inge bra så blev ingen färsk ananas för min del, sprang ner till mini-ica här nedanför och köpte konserverade istället och lite fruktcoctail eftersom vi båda var så sugna på ananas ;)

Ingen bebis i sikte, idag bråkar han lite, kan ha att göra med att vi vart ner i tvättstugan 3 gånger, vilket betyder 3 gånger ner och 3 gånger upp. 3,5 våningar upp! Ingen vila här inte, vid 15 ska jag ner på stan och träffa Syrran och lille Adrian som har hunnit bli 8 veckor!! Sist vi skulle ses fick hon ju åkte in till sjukan och bli akutopererad, så de ska bli skoj att ses igen.


Kommentarer
Nicole säger:

gud... du är i vecka 40 och springer och gör tvätt, hur orkar du :o jag orkar knappt bära min egna korg när ja ska handla på ica haha! :p hoppas din lilla bebis kommer snart!! spännande :)

2012-02-14 | 17:48:17
Bloggadress: http://nicoleangten.blogspot.com
sandra- med pojke i magen säger:

Åhhh vad spännande!

Ni får köra på massa sex, de ska ju tydligen sätta igång :D

2012-02-14 | 18:35:43
Bloggadress: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback