[5 dagar till BF] 39 + 2

Godmorgon!

Det första BF datumet vi fick är här, idag den 13/2. Jag hoppas att liten väljer att komma imorgon på Alla hjärtans dag. Men tror fortfarande att han väljer att komma 29/2.

Har glömt ta kort på magen så ska göra de idag, ska även testa kameran vi fått låna av svärfar och se hur skillnaden blir från min halskassa kamera. Den tar bra bilder men den spökar, hoppar mellan inställningar och så vilket gör mig galen. Kan ställa in alla inställningar jag vill ha, ska ta kortet och då hoppar den tillbaka.

Kommentarer
Carro - Mamma till sebastian säger:

Ja precis. MDH blir ju närmast, och då har ju som sagt lillen börjat dagis så då kan jag plugga heltid. och skönt att slippa på distans. Har ju ingen lust att flytta liksom :P

2012-02-13 | 11:52:41
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback