[8 dagar till BF] 38 + 6

Idag är en sån där dag då jag är supergrinig och tvär. Bitter på min lärare (förra lärare rättare sagt), dagarna går såå långsamt. Sambon ska iväg ikväll, känns väl sådär just nu när livet verkligen suger. Sömnen är obefintlig och jag har ingen ork till någonting! Är fortafarande inte helt frisk så lite hänger väl på de också skulle jag väl kunna tro.

Nej nu ska jag inte skriva mer tråkigheter. Har en chokladkaka jag kan trösta mig med!

Ska ni göra något roligt i helgen? Kommentera gärna! Så blir jag nog liite gladare!


Kommentarer
Mamaizon säger:

Ikväll blir det afterwork, men får nog kalla det nått annat eftersom mammaledighet inte räknas som jobb - även om man "jobbar" 24-7 med kiddoe... Hoppas humöret lättar <3 inte långt kvar nu, vännen!

2012-02-10 | 13:56:59
Bloggadress: http://nattstad.se/mamaizon
Carro - Mamma till sebastian säger:

Haha har inte så himla mycket för mig jag heller egentligen. Ska iväg på lunch imorgon men annars så.. bara vara mamma antar jag :P Men om du skulle orka nån dag så kan vi alltid ta en promenad till typ konsum och tillbaka. Så behöver du inte gå så långt om du skulle bli trött haha :)

2012-02-10 | 23:46:32
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback