Åh vad jag älskar mina killar!

Åh vad jag älskar mina killar! Imorse när vi (läs: Peter) skulle gå upp gick jag in i sovrummet med Leon för jag tänkte att vi kunde väcka pappa genom lite morgongos. Nee, Peter vaknar till och somnar om. Leon likaså båda två ligger i sängen och sover och vi ska upp för vi skulle ju till läkaren för återbesök. En timme tog de innan de behagade att komma ur sängen! Mina fina pojkar. Allt gick bra hos läkaren. Kan berätta mer ingående senare, jobbigt via mobilen. Men han fick full pott och är en fullt frisk liten bebis. Tack och lov, läkaren skrämdes lite tidigare (men som sagt mer om de senare). På eftermiddagen åkte vi till mormor och hälsade på. Zhiva (hunden) var galet avundsjuk på att Leon fick en massa uppmärksamhet och hon hade gärna slickat honom i ansiktet, så nyfiken var den lilla tjejen på vem Leon var men allt gick toppen. Fick lite fina presenter av mormor också som ska fotas så får ni se. Samma sak med resterande saker vi fått. De är redan fotade ska bara in i datorn.


Kommentarer
malin säger:

Sv: Ja du kan be din barnmorsska skriver ut den, jag hämtade min journal idag :) Jag trodde också det skulle ta längre tid, men skönt att den är borta tycker jag :)

2012-02-23 | 16:04:12
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback