BM besök v. 38

Gårdagens BM-besök gick superbra. Allt var bra med mebis, fick lite BVC info och så blev de mest prat. Inget blodprov denna gång, slipper de framöver! Nästa besök är den 16e Februari så de blir spännande att se om lillprinsen redan dykt upp eller om vi glatt får gå dit ;)


Gjorde en liten sammanställning av graviditeten också så nu är de bara komma ut! :)

BF - månaden är här också, har längtat efter Februari sen i Juni och nu är de Februari helt plötsligt. Sommaren och hösten har gått supersnabbt!

Kommentarer
Carro - Mamma till sebastian säger:

Det är dom här sista dagarna som kommer kännas som extra långa tyvärr. Man blir lite galen men det får sambon leva med ;) Föresten lite sent men har du haft några konstiga cravings?

2012-02-01 | 12:05:06
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/
Carro - Mamma till sebastian säger:

Vad skönt att du blev mindre godissugen. Inte lika mycket att få bort efteråt haha! Jag ville ha leverpastej, inte bredbar bara skivad. Och det skulle jag gärna ha 10min innan affären stängde så D fick springa dit haha! Och så hatade jag lukten av bea-sås, smör, margarin och majonäs och såna saker. Och nu efteråt lever jag på omelett haha! Ganska fascinerande hela grqviditetsgrejen. Vi kvinnor är Gud! We create life :D

2012-02-01 | 12:13:55
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/
Linnéa - Mamma till Ludwig säger:

Oj vilken söt mage du måste ha. När jag var gravid i vecka 38 hade jag ett sf-mått på 38 cm :D

2012-02-03 | 14:04:29
Bloggadress: http://ludwigojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback