BM besök v.40

Besöket hos barnmorskan gick bra. Vi tog ett nytt blodprov för att se järnvärdet då vi inte gjorde de sist och innan hon kikade sa hon att hon hoppades på att de låg på 120, de låg på 124! Wiho, toppen såhär på slutet sa hon. Har 30 tabletter kvar så ska äta tills hela förpackningen är slut tänkte jag. lika bra.

Magen har inte sjunkit något alls så hon sa att jag skulle räkna med att gå över minst ett par dagar, runt 21-25 trodde hon att han kommer ut. Men samtidigt sa hon att går vattnet går de ju fortfarande och då spelar de ingen roll hur hög magen är plus att jag kan vakna en dag och den hux flux sjunkit. Fick även en ny tid den 29 och hon hoppades att jag slipper komma då att lilla prinsen kommit då!



Efter BM-besöket blev de en 2,5 timmars fika med Mathias. vi har inte träffats sen i Juli skulle jag tro så vi hade lite att prata om kan man säga. När jag gick till bussen såg jag att de var 15 minuter kvar tills den kom så kilade  in på Åhlens och dödade lite tid. Något jag hatar att göra, vet inte varför men kan inte gå på stan själv. Hahah
Kikade lite på barnkläder innan jag kilade tillbaka till bussen.

Mannen slutade nyss så hoppas han komemr snart så jag får pussa lite på honom!

Kommentarer
Jenny - gravid i New York säger:

Sååå spännande! :)

Nu är det nära för dig!



Jag glömde bort att jag gissat förut, haha ;)



tack för fina kommentaren!

KRAM på dig!

2012-02-16 | 18:06:52
Bloggadress: http://jennybenny.blogg.se/
Bloggminglet 2012 säger:

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-16 | 20:39:57
Bloggadress: http://mgroup.se/bloggminglet-201
Sandra, Colins mamma säger:

Hoppas lillkillen vill komma ut snart då.

2012-02-16 | 23:07:56
Bloggadress: http://sandrahupdate.blogg.se/
Nicole säger:

Svar: Hahah gud, ja vet ju själv hur de är att gå upp för ett par trappor 1 gång, hur jobbigt de är! Sen att behöva tvätta på de, har nog lite skönt att jag bor hemma nu när man är höggravid :P

Ska bli så spännande o se hur din lilla bebis ser ut! Helt säker på att han kommer va hur söt som helst :) vart kommer din kille ifrån förrästen? Skulle va kul att veta :)

kramkram!

2012-02-16 | 23:29:17
Bloggadress: http://nicoleangten.blogspot.com
Julia säger:

Håller tummarna för att han kikar ut snart! :-)

Kram Julia

2012-02-17 | 11:07:34
Bloggadress: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback