Godmorgon

Tack så mycket för alla kommentarer, svarar i omgångar så de godkänns på samma sätt. Men jag har läst alla era fina kommentarer.

Natten har vart lång, han sov jättefint i sin egen säng tills de var dags för hela familjen att sova. Jag hann sova ca 1 timme sen blev lilleman ledsen och ville ha närhet, mat, gos, ny blöja. Ja allt. 3 timmar senare somnade han i 15 minuter och då gav jag upp och Peter fick ta över. Då var han lugnare och jag fick sova tre timmar i alla fall :) Nu ligger killarna och sover. Pappa i sängen och Leon här bredvid mig i soffan.

Trots natten som var hemsk på slutet var helt kraftlös inte så konstigt med tanke på att natten innan han föddes sov jag 1 timme, hans första natt ca 4 timmar sammanlagt så ca 5 timmar på nästan 3 vakna dygn. Men nu känner jag mig mer utvilad än på länge även om kroppen är trött.

Lurade er lite med "[BF] 40+0" inlägget hade precis packat de sista och satt på min pilatesboll och väntade på Peter som fått åka från jobbet för strax efter 10 var vi inne på förlossningen. Gjorde samma sak på facebook uppdaterade en gång mitt på dagen för att alla inte skulle lista ut hur de låg till ;)


Kommentarer
Carro - Mamma till sebastian säger:

Ja fult att lura oss sådär! Vi stackars läsare var ju inte alls beredda på den bomben ju! ;o



Men bra att du kunde ge Leon till karlen din. Efter så lite sömn är man ju slutkörd och då är det ju nästan ännu sämre om man ska fortsätta ta hand om skrikande unge. Men förresten ska du amma? Och lär dig sova när han sover! Jag har fortfarande problem med det och det kan bita mig i arslet på nätterna!

2012-02-20 | 12:08:37
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/
Sandra- Med Pojke I Magen säger:

SV

jag hoppas du har rätt.. ja är dock supernervös inför förlossningen :S Även fast de är ett bra tag kvar :D

Tack! jag hoppas oc¨kås ja mår bättre.. men ja tvivlar att foglossningen kommer ge med sig.... :S

2012-02-20 | 14:00:32
Bloggadress: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback