Hejhej! Sängläge hos oss. Ska strax sätta ...

Hejhej! Sängläge hos oss. Ska strax sätta på skrutten kläder och 14 ska vi vara på BVC för att väga honom. Han var superduktig inatt på att sova, sov mellan 22-04 vaknade åt och somnade om vid 05 och sov till 06.30 vilket betyder att jag är skapligt utvilad. Däremot har han börjat riva mig på brösten när jag ammar honom vilket inte är så skönt och då är naglarna inte långa och jag river av de bitar som går. Känns ju jobbigt att sätta på honom tunna bommulsvantar varje gång jag ska amma men snart gör jag de för han är som en katt som klöser. Får se om mormor och moster Freja kommer över på fika i eftermiddag också. Neee lite kläder var de ja.


Kommentarer
Carro - Mamma till sebastian säger:

Haha Sebastian gör också det. Ibland när jag ammar på nätterna i sängen har jag skällt på D för att han tar mig på brösten när det är Sebbe haha! Jag är ganska trött och halvsover i det läget kan jag tillägga :P

2012-02-29 | 17:54:13
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback