Lite shopping

Drog ju ner på stan och fikade med Josefin, lika trevligt som vanligt! Bebis börkade och hade sig, en och en annan värk men inget mer. Fortsätter han såhär tar de väl minst 10 dagar innan han är här ;)
Sprang in på BikBok och testade en BH jag sett tidigare då den enda jag kan ha börjar bli obekväm och den här var het utan kupor och supermjuk. Så när jag stod och skulle betala sa hon i kassan att på alla underkläder var de 2 för 99:- en kostade 129 i vanliga fall. Så de fick bli två. Kap!



Var ocks in på Åhlens och köpte lite smått och gott. Bio-oil till min stackars torra hud, får se ssen om den hjälper bristningarna att försvinna eller förhoppningsvis synas lite mindre. Annars sa hon i kassan att den var superskön att använda ändå då den är mjukgörande.


Grytvante i silikon och minigelehallon fick också följa med hem :)

Kommentarer
Sandra säger:

Hoppas bebis bestämmer sig för att titta ut snart! :)



sv: Haha! Min sambo skulle älska att bo ihop med dig isf :D Vi bråkar / tjafsar inte mkt men den där jäkla diskmaskinen .... :)



2012-02-17 | 20:19:47
Bloggadress: http://sandraandrejev.blogg.se/
sofi säger:

varför köpte du inte amningsbh nu när du ändå snart bara kommer använda det :)

2012-02-17 | 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback