Sömnlöst!

Sömnlöst! Leon har kraschlandat på mitt bröst, tydligen bästa platsen att sova på. Pappan sover i sängen och vi gosar i soffan. Haft en härlig dag med en del besök. Leons farmor, morfar, "mormor", farfar + resp har vart här. Fått lite fina saker som jag tänkte ta kort på och visa sen. Kom ett blombud under eftermiddagen med en "mamma-barn" bukett från Gammelfarmor i sthlm. Får se om prinsen vill fortsätta natten i sin egen säng så även mamma får lite mer sömn. Btw, den som skrev att man känner sig som Pamela Anderson när mjölken rinner till kan jag bara hålla med. Från ingen stans kom de, skönt att fått ordning på de inför morgondagens återbesök hos läkarn. Nej nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan, inte väcka liten och försöka få lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback