Två nyheter


Vill tipsa om dessa två produkter.

Bady Lotion från Barnängen, älskar den! Hade fått prover av den och nu när min stackars hud är torr så passade jag på att testa proverna jag hade hemma och min hud mådde så mycket bättre efter de. Så igår fick den följa med hem. Kostar runt 35 kr

Den andra produkten kom faktiskt med posten igår, jag hade svarat i en undersökning och hade helt glömt bort att man skulle få en present. Det är en 3i1 rengöring. Luktar supergott och har bara hunnit testa den en gång men gillar den redan. Kostar 20 kr för 50 ml på Yves Rocher


Kommentarer
Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 4 månader säger:

Åh, barnängens duschcreme i samma serie luktar sååå gott!

tyvärr passar den inte mig eftersom den förvandlas till kattpiss på min hud :(

Gick runt och var så arg på katten för jag inte förstod var det var han kissat, tills jag insåg att det var jag själv som luktade. haha

2012-02-02 | 19:33:37
Bloggadress: http://detvackrastesomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback