Vem gissade rätt på vikt, längd, datum och tid?

Godmorgon!

Några timmars sömn inatt har jag fått men Leon har vart lugn mer eller mindre hela natten även om han har vart vaken. Så jag har kunnat vila lite medans han legat i sin säng och gosat. Har återbesökstid på sjukhuset idag eftersom vi åkte hem inom 48 timmar.

Kikade nyss igenom vilka som gissat närmast på vikt, datum, tid och längd.

Datum: Min Lillasyster Freja  var den enda som gissade rätt på 18 Februari
Tid: Malin gissade på 17.30, Leon är född 17.24
Vikt: Min Lillebror Andreas gissade på 3658 g, Leon vägde 3638 g
Längd: Här var de fler som hade rätt, bland annat jag! Han var 51 cm lång!


Kommentarer
sandra- med bebis i magen säger:

SV

Nää jag har väldigt svårt att föreställa mej de.. Dock hoppas jag och tar förgivet att de berättar hur allt går till och vad som händer...

Jag har också läst massor. Men de går väl antagligen inte ens att föreställa sig hur de går till :D



Återigen, massa grattis kramar till er!

2012-02-21 | 13:46:16
Bloggadress: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Jennie säger:

Grattis till er sötnos, så söt han är :) hoppas allt går bra med amning osv..

2012-02-21 | 20:20:05
Bloggadress: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback