2012-01-02

Godmorgon!

Sitter och känner mig som en zombie även om jag har vart uppe ur sängen sen 07.30, fått i mig lite frukost och ska strax fixa mig för klockan 10 ska jag vara i skolan, jippi såhär 2 dagar in på de nya året.mSkönt att få allt gjort och jag ska fan kämpa med de saker jag har kvar att göra innan jag går på mammaledighet.

Dock blir de ingen lång skoldag endast till 12 för sen ska jag/vi till barnmorskan är inte glad över de då vi ska få träffaen tredje barnmorska denna gång. Vill ha min ordinarie eller i värsta fall vikarien jag träffat två gånger. Känner liksom att jag har mer koll just nu än dem, papper hit och dit som jag fått som dom inte vet om, ett evigt flyttande mellan rum ja ni fattar. Inte deras fel men för mig som väntar mitt första barn skulle de vara skönt för min del att få träffa samma och inte hoppa runt en massa. Får se hur de går!

Har jag tur blir de lite tröstshopping efteråt ;)


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆ säger:

förstår att det är jobbigt med olika barnmorskor!

2012-01-02 | 12:59:36
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback