2012-01-04

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit bättre än mig, vaknade strax innan 06 och hade svinont i bäckenet/höften, ville dö. Tvingade mig upp ur sängen med vetekudden i famnen och mötte en nyduschad sambo i hallen, kan ju säga att jag såg ut som ett spöke håret stod åt alla håll då jag vrider och vänder på mig hela nätterna.


Gammal bild, runt vecka 20 om jag inte minns helt fel.
 

Värmde vetekudden och la mig igen, och vaknade strax efter 9, skönt att jag lyckades somna för just nu gör de inte lika ont, men jag vet att jag somnade på den sidan jag sen vaknade och hade ont i så de kan ju vara så att de var därför de utlöstes.

Ska åka hem till mamma och umgås med min lillasyster lite idag, känner att jag behöver lite pysseltid, hon fick världens storsta pyssellåda i julklapp, avis? Japp! Ska även tvinga med henne till en klädbutik som ligger 2 minuter från dem och kika på bebiskläder! Är aldrig där ute annars så passar på när jag är hos mamma att kika lite!


Kommentarer
malin säger:

Jag har en amningskudde som jag har mellan benen när jag sover, har hjälp jättebra för smärta i höfterna, testa de :)

2012-01-04 | 11:22:58
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com
Ereeka - Med bebis i magen ♥ säger:

Svar; jaha, vad sent första besök efter RUL eller? Vi var på RUL i vecka 19 och till BM typ en vecka efter det :)

Första gången vi hörde bebisens hjärta var nån gång innan det, för jag mådde så dåligt :P

Idag blev fjärde gången vi hörde det, och det är så spännande och mysigt varje gång :D

2012-01-04 | 15:50:42
Bloggadress: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback