2012-01-05

Godmorgon!

Uppe med tuppen idag, bad Peter att väcka mig vid 6 när han skulle gå upp så jag kunde vakna till liv i min egen takt. Han tyckte jag var dum i huvudet igår som bad honom väcka mig då när jag börjar 9.15 och vi bor max 15 minuter från skolan!

Ví har redovisning idag och de känns väl sådär när hela kroppen skriker "NEJ" men jag måste dit, de är ett av de delmål jag har, tar en sak i taget och sen går jag ju på mammaledighet. Egentligen har jag min sista riktiga lektion idag för jag kommer inte gå på resten, sen har jag en omtenta, en hemtenta och ett seminarium kvar. Dock hör bara hemtentan till denna kurs jag läser nu så hade jag gjort seminariumet tidigare och inte kuggat på tentan så hade jag haft de klart men jag var inte klar i huvudet då men nu är jag fit for fight och ska klara den!

Efter skolan ska jag hem och dö, så ont som jag har i ryggen idag är inte kul, kan bero på att min sambo låg halvt på min sida i sängen vilket gjorde att madrassen sjönk ner ännu mer än när bara jag ligger där (vilket inte är så konstigt) men de resulterade i att jag inte kunde ligga rakt utan låg i en sluttning, inte skönt för ryggen och inte vaknade han heller när jag bufade på honom, tur att han vände sig och flyttade till sin sida efter inte så lång tid ändå.

Nee lite frukost kanske, Smoothie med massor med frukt och någon rostad macka får de bli idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback