2012-01-06

Hej!

Somnade tidigt igår vilket verkligen behövdes så dåligt som jag mådde igår, eller dåligt och dåligt jag hade superont i ryggen men fick massage och hade härliga sammandragningar när jag gick till skolan. Kan tillägga att jag har 1 km till skolan och i vanliga fall är de inga problem men igår kan jag säga att de kändes. Somnade runt 22 och vaknade vid 7, tyckte de var lite tidigt att gå upp då så sov vidare till 9 ungefär.

Idag känner jag mig heelt överkörd, finns 1000 grejer jag hellre gör än att ta de lugnt/bör göra. Men vi får se vad kroppen orkar med. Känns ju inte så kul att behöva ta smärtstillande för att överleva dagen så får cäl lyssna på kroppen och ta de lugnt! Önska mig lycka till!!


Bildkälla: Spisa.nu

Ikväll ska vi till Evelina och Patrik på middag, vi ska tydligen få Stekt Regnbåge, potatisgratäng och sallad. Och till efterrätt blir de egengjord glass! Muuums!


Kommentarer
Sandra - Mamma till Wilmer och Joline säger:

Svar: Åh va duktigt att sy en dopklänning.. imponerande.. önskar jag också kunde sy...

Men somsagt, kanske bäst att göra innan lilla prinsen kommer, för man vet aldrig hur mkt tid som finns över sen =)

2012-01-06 | 12:29:05
Bloggadress: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback