[18 dagar till BF] 37 + 3

18 Dagar kvar, herregud! Tror fortfarande att lillfisen kommer dryga ut på tiden och komma 29e Februari bara för att han kan och jävlas lite med sina föräldrar. Samtidigt kan man ju hoppas att han kommer lite tidigare i och med att jag de senaste 2 veckorna känt av en del förvärkar, men de kan ju vara så att jag får gå med dem och de slutar med igångsättning! Hur som helst, han kommer när han kommer men de är 18 dagar kvar till BF =)

Har en riktig skitdag idag, vaknade inatt av att de bokstavligt talat rann ur mitt ena bröst (för er som vill veta liksom) var på toppen humör när jag vaknade, kom upp ur sängen, åt frukost och från ingenstans åkte humöret berg och dal bana och huvudvärken kom, näsan blev helt täppt, humöret fick också en släng! Blev inte bättre av att vi skulle ner i tvättstugan och grannen som bor under oss (som förövrigt att skitsnäll) hade vart ute och gått, vilket leder till att han öppnat dörren till sin lägenhet. Människan har bott där i 15 år och röker inne. Täppt näsa som redan är irriterad plus röklukten stack ännu mer, ungefär som när man är utomlands, de är 35 grader varmt och man kan knappt andas för de sticker och bränner i näsan.

Nu är sambon nere i tvättstugan, jag fick dispans och slapp springa ner. Så ska väl snart göra mig i ordning och så. Ska till Banrmorskan i eftermiddag antar att jag blir på bättre humör då :)

Kommentarer
Carro - Mamma till sebastian säger:

Du har rätt till dispans från tvättning just nu! Du ska snart föda så nu är det mannen som får fixa. Du får ligga i soffan som en val om du vill. De få gångerna i livet det är heeeeelt ok! :P

2012-01-31 | 12:22:08
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/
Jenny - gravid i New York säger:

Åh så lite tid kvar!! :)

Jag är också rädd att lillen ska komma den 29:e.. Hoppas inte hoppas inte!

2012-01-31 | 13:25:23
Bloggadress: http://jennybenny.blogg.se/
Cissi säger:

å, vet hur det känns att vakna sådär.. Du får se det positivt.. Mycket mjölk till bebis.. på gott och ont det med.. ;)

Hoppas det känns bättre nu!

2012-01-31 | 16:32:17
Bloggadress: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Carro - Mamma till sebastian säger:

svar: Vi var kvar i 2dagar. För då fixar dom alla prover så slipper du åka tillbaka och ha dig efteråt. Och det var bra, men maten... URK! Men annars fick man allt. Fanns blöjor (till dig och bebis) och filt och så. Det enda jag behövde till bebis var kläder.



Tänk nu på att mitt gick ganska fort då jag var öppen nästan 7cm när jag kom dit. Men allt tog ungefär 5h och jag fick den efter ungefär 3 tror jag. Du får ju inte eda om du öppnat dig mer än ett visst antal cm :) men bäckenbottenbed. kan man få närsomhelst verkar det som och det fördröjer inte arbetet som eda kan göra :)

2012-01-31 | 18:23:07
Bloggadress: http://carroahaokej.blogg.se/
Cissi säger:

Tror det mer eller mindre rann från v 30 på mig.. första gångerna undrade jag vad som hänt.. Lakanen helt blöta och kladdiga.. ;)



det är jättelångt kvar, men kapellet, där hela Marcus släkt gift sig, kan vara bökigt att boka så bättre att boka nu och få det datum vi vill ha.. Vi ska gifta oss 5 oktober 2013 är tanken! Känns så häftigt att vi bokat och att det äntligen är på riktigt!

2012-02-01 | 09:13:02
Bloggadress: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback